Thứ Tư, 30 tháng 7, 2014

* Lovelywholesale *

Čauký :) Vrámci spolupráce so stránkou Lovelywholesale som mala možno si vybrať nejaké kúsky z ich stránky. Hľadala a prezerala som si veci niekoľko dní, pokiaľ som sa rozhodla, čo si naozaj vyberiem. Majú tam veľmi pekné kúsky či už sa to týka oblečenia, kabeliek či doplnkov. Vybrala som si tieto veci :

Sexi Print Bikini : Potrebovala som nejaké nové plavky a i keď cez leto netrávim veľa času (vlastne žiaden) na kúpaliskách, i tak sa nejaké poriadne plavky hodia. Nikdy neviete. Sú naozaj krásne a páči sa mi aj ten kameň uprostred. Ramienka sú odnímateľné, čo je ďalšia výhoda a nohavičky majú gumičku, takže sa nemusíte báť, že by ste ich náhodou niekde "stratili" :)

* pre zväčšenie kliknite na obrázky *
Lovelywholesale.com

Lovelywholesale.com

Lovelywholesale.com

Lovelywholesale.com

Fashion Spaghetti Mini Dress : Šatičky ma zaujali hlavne tou veľkou mašľou a taktiež sa mi páči, že sú z šifónu, takže sú ideálne na leto, lebo sú vzdušné. Na obrázku vyzerajú síce trošku doružova, no ale ich farba je čierno-oranžová :)

Lovelywholesale.com

Lovelywholesale.comLovelywholesale.com

New Style Printed Elastic Shorts : Tieto kraťasy mi už na ich stránke nevedelo vyhľadať, ani cez objednávku, takže pravdepodobne už nebudú v ponuke. Som ale rada, že som si ich stihla objednať a že ich mám doma. Sú taktiež z takéto akoby šifónového vzdušného materiálu a sú príjemné na nosenie. Sú trošku dlhšie než normálne kraťasy.

Lovelywholesale.comLovelywholesale.com

Lovelywholesale.comLovelywholesale.com

0 nhận xét:

Đăng nhận xét