Chủ Nhật, 30 tháng 11, 2014

* Christmas Gift Inspiration, Zoella & Christmas Home Decoration *

Vianoce pomaly ale isto klopú na dvere a vy si určite opäť hovoríte : ,,Čo tento rok kúpim svojim blízkym ?". Takúto dilemu mám každý rok aj ja, no pomáhajú mi rôzne tipy na internete či blogoch. Tak isto ako aj minulý rok, ani teraz nevynechám vianočnú inšpiráciu na darčeky podľa mňa. Dúfam, že vám to aspoň trošku pomôže v rozhodovaní. Aké sú vaše tipy na darčeky ? :)

English : Christmas are coming and I am sure that you says this sentence to yourself again and again : ,,What will I buy for my family, friends ?" I have this problem every year, but various tips on the Internet or other blogs help me. I will not skip a christmas inspiration neither this year. I hope that it will help you just a little :) What are your tips for christmas presents ? :)


photos from hm.com & polyvore.com






vecičky pre zvieratká nájdete na týchto dvoch e-shopoch : Zoohit a Petplus

Nedá mi nespomenuť v tejto veci moju najobľúbenejšiu blogerku a hlavne vlogerku Zoellu ♥ Okrem toho, že vydala aj knihu, pustila sa do vlastnej značky kozmetiky. Takže pokiaľ chcete obdariť kamarátku či sestru, ktorá ju má tak isto rada ako ja, určite jej tieto darčeky urobia radosť :)

English : I must mention my the most favourite blogger and vlogger Zoella ♥ She released a book, but she also make her own collection of cosmetics. So if you want to buy a present for your friend or sister, who likes her like me, she will be really pleased :)







A teraz inšpirácie na dekoráciu domova a kuchyne. Vyberala som hlavne zo stánky obchodu Marks&Spencer, no niektoré vecičky môžete nájsť aj na OliverBonas. Vyberala som vecičky, ktoré sa mi páčia a ktoré by som si vybrala ako dekoráciu ja, ak by som mala svoje vlastné útulné miestečko :)



0 nhận xét:

Đăng nhận xét