Thứ Năm, 2 tháng 7, 2015

MISSHA | Excellent Milky Body Oil

MISSHA Excellent Milky Body Oil

Missha je značka kvalitnej kórejskej kozmetiky. Pokiaľ sa pohybujete vo svete kozmetiky už dlhšie, museli ste o nej minimálne raz počuť. Aj medzi zahraničnými blogerkami je to veľmi obľúbená značka. Veľmi som sa potešila, keď som našla e-shop Missha.sk, ktorý túto skvelú kozmetiku ponúka a má obchod dokonca priamo na Slovensku. Recenzií na kórejskú kozmetiku nájdete na blogu niekoľko, avšak aké sú moje pocity z používania práve tohto vyživujúceho telového oleja ?


Excellent Milky Body Oil je vyživujúci telový olej, ktorý má unikátne mliečne zloženie. Po aplikácií na pokožku sa premení na vláčnu a ľahkú olejovú štruktúru, ktorá dodá pokožke tela hydratáciu, vláčnosť a v neposlednom rade aj lahodnú vôňu. Vôňou mi pripomína telovú kozmetiku určenú pre bábätká - jemná a sladká, mlieko a med. Obsahuje olivový, jojobový, makadamiový a slnečnicový olej.

Používanie je rovnaké ako pri každom inom telovom mlieku - po sprche alebo kúpeli by sa mal produkt vmasírovať do pokožky celého tela. Je vhodné použiť väčšie množstvo na suché časti pokožky. Ľahká vodnatá konzistencia sa ľahko a rýchlo vpije do pokožky a zanechá ju tak zamatovo hebkú. Nemusíte dlho čakať, vpije sa do niekoľkých sekúnd.

MISSHA Excellent Milky Body Oil

I keď mám túto značku rada a produkt ma veľmi nadchol (či už zložením alebo vôňou), predsa len sa tu naskytol jeden, pre mňa ale dosť závažný zádrhel. Pokiaľ máte citlivú pokožku a zvlášť pokožku čerstvo d/epilovanú, nepoužívajte tento produkt. Ja som si po sprche mlieko naniesla na pokožku nôh a po niekoľkých sekundách som utekala späť do sprchy, pretože som ho musela z pokožky ihneď zmyť. Netuším, či moju pokožku podráždilo niečo v zložení alebo parfumácia. Nechcem vás od tohto produktu odradiť, pretože je naozaj úžasný a luxusný. Missha nie je zrovna najlacnejšia značka. Avšak táto jedna vec nevyšla.

* Ďakujem veľmi pekne za možnosť vyskúšania tohto produktu

Moje hodnotenie : 3/5

MISSHA Excellent Milky Body Oil

MISSHA Excellent Milky Body Oil

Pri objednávke som obdržala aj tieto vzorky.
MISSHA | Excellent Milky Body Oil

0 nhận xét:

Đăng nhận xét