Thứ Sáu, 27 tháng 3, 2015

M a r c h + g i v e a w a y

Ahojte zlatíčka.
Viem, že marec končí až za niekoľko dní, no nemohla som si pomôcť a pridávam článok s marcovou tématikou už teraz. Tak isto ako vo februárovom článku, aj v tomto spomeniem pre mňa dôležité veci, ktoré sa mi tento mesiac stali, zaujali ma, páčia sa mi. Marcových favoritov nie je veľa, takže ich zverejním pravdepodobne spolu s aprílovými :)

• historicky diktátorská revue s Maťkou, na ktorú asi nikdy nezabudnem
• historicky prvá pusa s Maťkou (to už si vyložte každý ako chcete)
• vyhrala som v giveaway túto chutnú fľašku ♥
• skúsila som detoxikačný čaj
• testovala som koziu kozmetiku od Ziaja


• objednala som si kórejskú kozmetiku
• po balíček so Skinny TeaToxom som musela ísť na colnicu
• jeden balíček mi naša úžasná Slovenská pošta s prepáčením odjebala a nebolo to po prvýkrát. Prvé faux-pas ostalo ututlané, nejako sme to s poštárkou dohodli. No na to druhé dokonca nemám ani nárok na náhradu škody. Za to, ako som každého z pošty prekliala mám už teraz rezervovanú dovolenku v pekle ♥
• Boli sme s Maťkou v posilke (ruky, chrbát, ramená)
• boli sme so školou na film o hudbe, ktorá sa hrala za Železnou oponou
• starká urobila makové halušky, ktoré som jedla asi po troch rokoch ♥
• dostala som do daru dobrodružnú knižku ešte zo socializmu, ktorú môj pradedo akosi zabudol vrátiť, haha ♥
• kúpila som si svoj prvý proteín ! A ružový ♥


• bola som s Evičkou a bola dokonca aj u mňa *///*
• s Evičkou a Filipom sme strávili polku dňa v škole, polku dňa v meste. Ale dobre bolo.
• videla som asi najviac hororov v mojom živote. Síce sa ich bojím, no do Bagula zo Sinister som sa zaľúbila ♥
Peaceful Warrior je jeden pekný, parádny a motivačný film, v ktorom je vystihnutá podstata toho, ako niečo dokázať.
• do cvičenia som sa vrhla naozaj po hlave (foto, foto)
• videla som piatkové čiastočné zatmenie Slnka ♥
• bola som konečne po niekoľkých mesiacoch v Mudrovciach

Atqp9jju

• dostala som tieto úžasné plavky
• ochutnala som Japonsko aspoň zčasti
• bola som v Štátnej filharmónii Košice
• prispela som na zbierku narcisov :)
• videla som film Stalingrad ♥♥♥
• pohrala som sa s novým dizajnom s Death Parade
• potešili ma známky ako napríklad 1 z francúzštiny a 2 z biológie ♥



A teraz k anime. Rozhodla som sa, že v týchto článkoch uvediem aj tie, ktoré som si za tento mesiac pozrela. Nie je ich naozaj málo a ja keď sa naladím na anime, som schopná si pozrieť za deň aj dve. Bude to ale tým, že niektoré aj dosť pretáčam, pokiaľ tam nie je niečo zaujímavé. Každopádne, tu sú :)

D i a b o l i k   L o v e r s : Naivné dievča vychovávané prakticky kostolom bude tým istým svätuškárskym kostolom predhodené rodine mladých upírov ako obeta pre vzkriesenie istej čarodejnice. Anime má 12 epizód a zamilovala som sa snáď do každej jednej postavy. Okrem charakterov si ma získala aj kresba.

Untitled Untitled
Untitled Untitled
Untitled Untitled

S w e e t   L o v e   P a t i s s e r i e : Milé sladké anime z cukrárskeho prostredia, na ktorom sa aj zasmejete. Jednému dievčati sa splní sen a dostane sa na vysnívanú cukrársku školu, kde získa plno nových priateľov a zážitkov.

  

D.   G r a y  -  m a n : Sympatické anime o exorcistoch, ktorý cestujú svetom a snažia sa zbaviť svet démonov nazývaných Akuma. Anime je poprepletané aj rôznymi inými záplatkami a taktiež sa pri ňom aj zasmejete. Momentálne stagnujem na 26. epizóde, každopádne toto anime pozerám znova, pretože raz už som ho videla :)

d.gray-man | Tumblr Memories in the Rain
  

O r e n c h i   n o   F u r o    J i j o u : Ak si myslíte, že tá blonďavá morská panna, ktorá prebýva vo vani jedného študenta, je naozaj morskou pannou, ste na omyle. Je to morský chlap, merman ! Vtipné anime, ktoré sa odohráva viac-menej v kúpeľni medzi mladým chlapcom a morským mužom, do ktorej sem-tam prídu aj jeho známi ako chobotnica, duch, slimák (ktorý má mimochodom neskutočne úchylné scény :D) .. Naozaj som sa pri tom nasmiala. Anime obsahuje iba jemné náznaky lásky medzi dvoma chlapmi ^^~

takasu anda wakasa Untitled
orenchi no furo jijou gif - Buscar con Google orenchi | Tumblr 
He he he 7u7

S a y   I   L o v e   Y o u : V poslednej dobe sledujem iba romantické anime. Toto je jedno pekné úžasné anime, kde sa chalan, ktorý je populárny a obľúbený zamiluje do úplnej sivej myšky. Spoznajú sa vďaka úplnej náhode a nakoniec si obaja padnú do oka. Okrem vzťahu dvoch hlavných postáv sa príbeh rozvíja aj v iných smeroch. Naozaj krásna a milá oddychovka :)

Kiss sukitte ii na yo gif - Google Search
Untitled Tumblr
say i love you gif  YAMATO KUROSAWA

K i d d y   G r a d e : Futuristické anime, v ktorom sa agentky GOTTu snažia chrániť Zem a okolité planéty pred zlom. Je bežné, že vám robot robí spoločnosť a let do vesmíru je samozrejmosťou. Na anime sa mi páčia hlavne dve hlavné hrdinky Éclair a Lumiére, pri ktorých zistíte, že majú schopnosť sa reinkarnovať. Môj názor sa zhoduje s tými, ktorí tvrdia, že tomuto anime by stačilo 12 epizód, nie 24. Hlavná zápletka sa vám rysuje po niekoľkých dieloch. Anime má aj dosť vedľajších, pre mňa nepodstatných scén. Každopádne, je jedno z mojich najmilších :)

 
 

K i d d y   G i r l - a n d  (druhá séria Kiddy Grade) : Podobná tématika ako pri Kiddy Grade, avšak poňatá zábavnejšie, povedala by som. Dve hlavné hrdinky Ascoeur a Q-feuille pracujú ako čašníčky v kaviarni/cukrárni, no zároveň sú tiež členkami GOTTu a bojujú proti zlu.


N o r a g a m i : Anime z božského prostredia, kde sú Bohovia bojujúci v našom svete proti rôznym formám démonov, ktorých väčšinou nevidíme. Každopádne, jedno dievča jedného Boha uvidí prechádzať cez frekventovanú cestu a v snahe zachrániť mu život skočí pod autobus. Tu sa začína vlastne celý dej, kedy sa títo dvaja spoznajú a touto udalosťou sa z dievčiny stane half-phantom. Od tejto chvíle spoločne prechádzajú životom a zároveň chránia mesto pred nájazdmi démonov.

❤️Yato and Hiyori ❤️ .. | via Tumblr
.. | via Tumblr 
Noragami | via Tumblr Yukine | via Tumblr noragami | via Tumblr

A o   N o   H a r u   R i d e (plus 2x OVA) : Romantické anime o neopätovanej láske, ktorá sa však po rokoch opäť prejaví a čaká ju happy ending. Priznám sa, toto anime ma miestami veľmi dojalo. Zaslúžilo by si viac, než len 12 epizód. Opäť platí, že do kresby a deja som sa jednoducho zamilovala a vžila.

Ao Haru Ride Untitled
.  kyoukai no kanata
stay

V a m p i r e   K n i g h t : Zhliadla som dve série tohto anime a čaká ma ešte OVA. Anime z viac-menej z upírsko-školského prostredia. Na jednej strane ľudia, na druhej upíri a celé anime sa točí okolo dievčiny meno Yuuki, ktorú pred útokom upíra zachránil iný upír, keď bola malá. Samozrejme, okrem nej je do deja zapletený aj Kaname, čistokrvný upír, ktorý ju zachránil a Zero, ktorý je tiež upírom, no oproti nemu menejcenným. Na druhej sérii mi vadí, že má otvorený koniec.

Untitled sweet moment | via Tumblr
Zero, Vampire Knight  blood plus kiss - Szukaj w Google

F u l l   M e t a l   P a n i c  -  S e c o n d   R a i d : Full Metal Panic bolo jedno z mojich úplne prvých anime, ktoré som mala možnosť vidieť a ktorých sa nevzdám nikdy. Keď prišlo FMP? - Fumoffu, potešila som sa ešte viac. No nejako som zabudla sledovať novinky a ušlo mi, že v 2005 vyšla aj tretia séria. V tejto sérii sa odohráva viac bojov, no jedna hlavná zápletka tam stále je. Okrem iného vzťah Kaname a Sousukeho napreduje ďalej ♥ (Kana-chan je spolu s Éclair vlastne jeden z mojich prvých obľúbených charakterov).

Boulevard Of Broken Dreams Boulevard Of Broken Dreams

D e a t h   P a r a d e : Aanime, ktorého sériu som dokončila pred piatimi minútami a stále som v očakávaní, že nejaká druhá séria bude. Anime je na spôsob akéhosi súdu, ktorý by mal prísť po vašej smrti. Nepamätáte si nič ohľadne toho, ako ste zomreli ani toho, kým ste boli. Postupne sa vám však v anime vracajú spomienky za predpokladu, že pokračujete vo vopred vylosovanej hre, ktorá mimo iného určí to, či poputujete naspäť k životu, alebo vs to vtiahne do prúdu. Je to úžasné anime aj na zamyslenie a píšem to preto, že som si vďaka nemu uvedomila isté veci a začala som sa na svet pozerať z iného uhla. Taktiež som väčšinu posledných častí doslova prerevala (preplakala), pretože ma to naozaj dojalo. Námet neskutočný, kresba dvakrát tak. Som rada, že som naň narazila na We♥It, keď som hľadala nejaké animácie. Oplatí sa pozrieť :)

Untitled | via Tumblr death parade gif - Pesquisa Google
(100+) decim | Tumblr (100+) decim | Tumblr
(3) Tumblr (49) Tumblr

K u r o s h i t s u j i   B o o k   o f   C i r c u s : Kuroshitsuji je  pre mňa akoby posvätné anime, pretože aj vďaka nemu som svoj predošlý anime blog zmenila vcelku na hrad. Ktorí ho poznajú, vedia. Dopátrala som sa k tomu, že  toto anime má aj 3. sériu a dokonca ešte aj OVA. Dnešné poobedie som teda strávila pri celkom dojímavom anime, pri ktorom som miestami uronila aj slzu. Krádež detí, čo by sa mohlo zdať ako hlavná zápletka, má oveľa hlbší význam.

Untitled Tumblr
♡ Tumblr

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


A teraz k novej g i v e a w a y ! Máte možnosť vyhrať až 3 balíčky prírodnej kozmetiky Nobilis Tilia, ktoré do giveaway ponúkla stránka Návrat k prírode. Poradie výherkýň určím ja následným losovaním, ktoré prebehne 21.4.2015.

P r v ý   b a l í č e k
pleťové mlieko Karité
pleťová voda Ruža
pleťové mlieko odličovacie
jemný vanilkový hydratačný krém


D r u h ý   b a l í č e k
• pleťové mlieko Karité
• pleťová voda Ruža
• pleťové mlieko odličovacie


T r e t í   b a l í č e k
• pleťová voda Ruža
• pleťové mlieko odličovacie


P o d m i e n k y
• sledujte tento blog cez GFC + napíšte meno, pod ktorým ho sledujete
• napíšte mi, čo pre vás špeciálne sa vám stalo v marci :)
• dajte lajk na Nobilis Tilia + pripíšte meno, pod ktorým lajkujete
• napíšte mi svoj e-mail
• šanca na výhru sa automaticky zvyšuje aktivitou na blogu :)


B o n u s y 
• sledujte na Bloglovine, na Instagrame, na Tumblri alebo zdieľajte článok na sociálnych sieťach/blogu. Za každé jedno sledovanie si môžete napísať osobitý komentár, no nezabudnite pripísať meno/link.

0 nhận xét:

Đăng nhận xét