Thứ Năm, 25 tháng 6, 2015

Lakmé | Bio Argan Oil

bio arganový olej na vlasy lakmé

Pred niekoľkými dňami sa mi pošťastila spolupráca s e-shopom Všetko pre vlasy, na ktorom nájdete naozaj všetko pre vaše vlasy. Pokiaľ ich rady rozmaznávate, tento e-shop je práve pre vás. Značky ako CHI, Biosilk, Z.one či už spomínaná značka Lakmé a mnohé ďalšie. Produkty od výmyslu sveta na akýkoľvek účel. Dokonca tam momentálne môžete nájsť aj produkty Kardashian Beauty, ktoré stoja aspoň za pozretie.

Lakmé je v ich e-shope novinkou a priznám sa, že predtým som o tejto značke nepočula ani ja. Značka ponúka šampóny, špeciálnu starostlivosť, séra, masky a tiež produkty na styling vlasov. Je to profesionálna vlasová kozmetika, ktorá pochádza zo Španielska. Jej prípravky a farby sú inšpirované životným štýlom a temperamentom Španielov.

13qh6qby

Bio arganový olej je 100% organický olej určený pre všetky typy vlasov na každodenné ošetrenie. Vlasy vyživuje, hydratuje, dodáva im lesk. Je tiež zodpovedný za ich zamatovú hebkosť a lahodnú vôňu, ktorú by som prirovnala k nejakému pánskemu luxusnému parfému, ktorý obsahuje prvky kokosovej vône. Používať by sa mal jedenkrát denne, 1-2 stlačenia, rovnomerne nanesené na vlasy. Aktívnymi látkami v tomto oleji sú arganový olej a vitamín E.

Oleje na vlasy sú niečo neskutočné. Nech sa jedná o akúkoľvek značku, väčšina z nich urobí s vašimi vlasmi divy, ale v dobrom slova zmysle. Mne šlo hlavne o hydratáciu a výživu, pretože farbením sa moje vlasy pomaly menia na suché steblá. Chcela som to teda aspoň trošku napraviť. Jedinou nevýhodou olejov je to, že sú to oleje. Polohusté tekutiny s mastným zložením, ktoré dokážu z vašich čerstvo umytých vlasov urobiť mastné klbko v prípade, ak s nimi neviete zaobchádzať. Preto je lepšie skúšať pracovať s olejmi v malom množstve. Takto predídete rôznych katastrofám, ktoré zažila určite nejedna z nás.

Hkelenvz

Ja osobne olej používam raz za čas, pretože moje vlasy rýchlo mastnejú. Nehovoriac o tom, koľkokrát sa v nich hrabem počas školy. Olej používam koncom týždňa, cez víkendy alebo skrátka pred následným umytím vlasov. Olej by sa však oplachovať nemal, preto sa snažte ho mať na vlasoch aspoň niekoľko hodín, nech má nejaký účinok. Aj po nanesení väčšieho množstva na niekoľko hodín sa olej z vlasoch ľahko vymýva a nezanechá ich mastné. Zanechá im len účinky spomenuté vyššie.

Moje hodnotenie : 5/5

Poznáte značku Lakmé ? Máte s olejmi na vlasy nejaké skúsenosti ? :)

Zmlcv6qj

0 nhận xét:

Đăng nhận xét